Wczytuję dane...
Regulamin

O nas
1. CSTIM Sp.z.o.o („my”, „nas”, „nasz”) oferuje swoje produkty za  pośrednictwem sklepu internetowego znajdującego się w  domenie tabliceimonitory.pl („Sklep”).

2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez (klientów przeglądających  zawartość Sklepu lub składających zamówienia w naszym Sklepie, składania  zamówień na oferowane przez nas produkty oraz warunki ich dostawy lub ich  reklamowania. Możesz pobrać treść Regulaminu w formacie PDF klikając tutaj.  W celu otwarcia pliku PDF potrzebujesz bezpłatnego programu Adobe Reader  (dostępnego na stronie www.adobe.pl) lub innego, podobnego programu, który  otwiera pliki w formacie PDF. Treść Regulaminu możesz również pobrać lub  wydrukować korzystając ze zwykłych funkcji swojej przeglądarki internetowej.

3. Jeżeli chcesz się z nami skontaktować możesz to uczynić:
- telefonicznie pod numerem: 519190504
- poprzez e-mail: biuro@cstim.pl
Poniżej znajdziesz pełne dane adresowe oraz rejestrowe naszej firmy:
CSTIM Sp.z.o.o
05-091 Ząbki Baśniowa 1/2
NIP: 1251753111

4. Składając zamówienie i/lub zakładając konto w naszym Sklepie konieczne jest  akceptacja niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności (której treść  możesz sprawdzić tutaj). Zapoznaj się z ich treścią i w przypadku gdy nie  akceptujesz Regulaminu lub Polityki Prywatności. nie dokonuj zakupu naszych  produktów w Sklepie.

5. Obecna wersja regulaminu: 1/2023 z dnia 01 stycznia 2023 roku.

6. Ze sklepu mogą korzystać osoby, będące zarówno konsumentami, jak i  przedsiębiorcy. Konsument to osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą  czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową lub osoba fizyczna prowadząca zawierająca umowę  bezpośrednio  związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie  posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z  przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego  na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności  Gospodarczej. Natomiast przedsiębiorca to osoba fizyczna, osoba prawna lub  jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje  zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub  zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej  działalnością gospodarczą lub zawodową.


Sprzedawane przez nas produkty
1. W naszym sklepie oferujemy zarówno produkty nowe jak i używane. Informacja  o tym, że produkt jest używany zawarta jest w jego opisie. Znajdziesz tam również  ewentualne uwagi dotyczącego jego stanu.

2. Wszystkie produkty oferowane za pośrednictwem Sklepu są nowe oraz wolne od  wad.

Założenie konta w Sklepie
1. Nabycie oferowanych przez nas produktów wymaga założenia konta w Sklepie  albo podania danych osobowych oraz danych dot. adresu dostawy przy zakupie  danego produktu. Założenie konta skraca jednak proces zamawiania a ponadto  wyłącza konieczność każdorazowego podawania danych przy składaniu  kolejnego zamówienia.

2. Założenie konta jest bezpłatne i wymaga podania adresu e-mail oraz  ustanowienia hasła do konta. Zakładając konto zobowiązujesz się dostarczyć  pełne i aktualne informacje o sobie.

3. Jeżeli jesteś jest konsumentem, wówczas przysługuje Tobie prawo odstąpienia  od umowy o założenie konta, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia  jego założenia. Stosowne oświadczenie możesz wysłać drogą za pośrednictwem  poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w ust. 3 rozdziału "O nas".

4. Nie możesz przenieść uprawnień do swojego konta utworzonego w Sklepie na  nikogo innego oraz zezwalać nikomu innemu na korzystanie z niego. Powinieneś  chronić bezpieczeństwo swojego konta oraz zabezpieczającego je hasła, nie  powinieneś udostępniać nikomu hasła do konta w Sklepie.

5. Bez uszczerbku dla prawa odstąpienia, o którym mowa w ust. 3 masz możliwość  w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu  jakichkolwiek opłat usunąć konto poprzez samodzielne jego usunięcie w opcjach
konta lub wysłanie stosownego żądania do nas w szczególności za  pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres podany w ust. 3  rozdziału "O nas".

6. Możesz zarejestrować się w naszym Sklepie oraz nabywać oferowane produkty  jeżeli posiadasz pełną zdolność do czynności prawnych (jesteś pełnoletni). Jeżeli  jesteś osobą nieposiadającą pełnej zdolności do czynności prawnych, możesz nabywać produkty dopiero po uprzednim uzyskaniu zgody rodzica, opiekuna lub  przedstawiciela ustawowego.

7. Jeżeli działasz w imieniu organizacji, osoby prawnej lub innego podmiotu,  powinieneś być uprawniony do korzystania ze Sklepu oraz do działania w ich  imieniu.

8. Konto w Sklepie umożliwia w szczególności:
a. dokonanie zakupów produktów;
b. wprowadzanie, edytowanie lub usuwanie swoich danych, w tym adresów
dostawy, numerów kontaktowych oraz danych do faktury, oraz  preferowanej formę płatności;
c. przeglądanie historii zakupów złożonych w Sklepie.

Składanie zamówień
1. Kliknięcie przycisku "Potwierdź" powoduje złożenie  wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku. Złożenie  zamówienia potwierdzamy drogą mailową bezpośrednio po jego dokonaniu przez
Ciebie w Sklepie. Potwierdzenie zawiera co najmniej nasze oświadczenia o  otrzymaniu zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie  zawarcia umowy. Z chwilą otrzymania przez Ciebie powyższej wiadomości e-mail
między nami zostaje zawarta umowa sprzedaży.

2. Jeżeli nie będziemy w stanie zrealizować zamówienia, np. z uwagi na wyczerpanie  produktów, powiadomimy Cię o tym drogą e-mail oraz niezwłocznie, zwrócimy  uiszczoną przez Ciebie cenę. Jeżeli taka będzie Twoja wola, możemy także  zmienić zamówienie, dostarczając Ci inny, wybrany przez Ciebie produkt i  dokonując stosownych rozliczeń w zakresie różnicy cenowej. Zamówione  produkty wysyłamy po opłaceniu pełnej ich ceny.

3. Zamówienia realizujemy na terenie Polski/na terenie Wybranych krajów Unii  Europejskiej - dostępność dostawy na dane terytorium możesz każdorazowo  sprawdzić w opcjach dostawy na stronie Sklepu.

4. Zamówione produkty będą dostarczane do Ciebie za pośrednictwem dostawcy  na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku podania terminu  dostawy w dniach roboczych należy rozumieć pod tym pojęciem wszystkie dni od  poniedziałku do piątku włącznie, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

5. Obowiązują Cię ceny oferowane w chwili złożenia zamówienia. Wszystkie  podawane przez nas ceny produktów są cenami brutto zawierającymi podatek  VAT. Do chwili pełnej zapłaty ceny sprzedaży, produkt pozostaje naszą
własnością. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Ciebie składa się  cena za produkt oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i  usługi pocztowe), o której jesteś informowany na stronach Sklepu w trakcie
składania zamówienia.

6. Sklep nie stosuje indywidualnego dostosowania ceny w oparciu o  zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

7. Składając zamówienie będziesz mógł wybrać jedną z oferowanych przez nas opcji  dostawy. Zostaniesz również poinformowany o jej koszcie przed złożeniem  zamówienia.

8. W naszym Sklepie oferujemy, następujące rodzaje  płatności:
eRaty Santander Consumer Bank,
Płacę online PayU,
Przelew na konto bankowe (PKO S.A 43 1020 1042 0000 8102 0556 1255)

9. Szczegółowe informacje akceptowanych metod płatności znajdują się na stronie  Sklepu.

10.Wszelkie zwroty płatności wykonywane są automatycznie na konto używane  przez Ciebie do dokonania zapłaty za zamówiony produkt. W przypadku zapłaty  przelewem internetowym płatności zostaną zwrócone na konto, z którego
dokonano przelewu.

11.Zobacz naszą politykę prywatności, aby uzyskać więcej informacji na temat  bezpieczeństwa karty kredytowej.

12.Faktura dotycząca nabytych produktów Sklepie jest przesyłana wraz z  produktem, albo za Twoją zgodą w formie elektronicznej na podany adres e-mail.  W celu otrzymania faktury VAT powinieneś zadeklarować, że produkt jest
nabywany przez Ciebie jako przedsiębiorcy w momencie składania zamówienia.  Zgłoszenie powyższej deklaracji następuje poprzez oznaczenie odpowiedniego  pola w formularzu zamówienia, przed złożeniem zamówienia oraz podania
danych do faktury.

13.Na stronie Sklepu masz możliwość wystawienia opinii za zakupiony produkt,  jednak nie weryfikujemy rzetelności i prawdziwości wystawionych opinii.

Prawa własności intelektualnej
1. Zdjęcia, opisy a także inne informacje w możliwie najdokładniejszym zakresie  odzwierciedlają produkty oferowane przez nas w Sklepie. Zobowiązujemy się  dokładać wszelkich starań, aby prezentowane informacje dotyczące produktów  były aktualne, kompletne i zgodne ze stanem faktycznym.

2. Wszelkie prawa do Sklepu oraz oferowanych produktów, w szczególności prawa  własności intelektualnej do nazwy, znaków produktowych, domeny, formy,  grafiki, artykułów, zdjęć, należą do nas bądź naszych partnerów handlowych. Ich  kopiowanie, rozpowszechnianie może naruszać nasze prawa lub prawa naszych  partnerów handlowych.

Przesłane informacje
1. Zakazane jest dostarczanie, przesyłanie, przekazywanie przez użytkowników  Sklepu jakichkolwiek treści o charakterze bezprawnym. Jeżeli dowiedziałeś się o  jakimkolwiek bezprawnym działaniu innego użytkownika powinieneś nas
niezwłocznie o tym poinformować wysyłając e-maila na adres podany na wstępie  Regulaminu.

2. Mamy prawo do moderowania lub usuwania całości lub części wypowiedzi oraz  innych treści umieszczonych w Sklepie, które naruszają postanowienia  niniejszego Regulaminu, obowiązujących przepisów prawa lub dobre obyczaje
bądź mogą godzić w nasze dobre imię bądź narażać nas na jakąkolwiek  odpowiedzialność.

Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu
1. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem  teleinformatycznym Sklepu są następujące:
a. Dostęp do urządzenia połączonego z siecią Internet;
b. Przeglądarka internetowa;
c. Adres e-mail.

Odstąpienie od umowy
1. Jeśli jesteś konsumentem, przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy  sprzedaży każdego zakupionego u nas produktu, w ciągu 14 dni, bez podawania  przyczyny. Termin na odstąpienie biegnie od dnia, w którym Ty (lub wskazana  przez Ciebie osoba niebędąca przewoźnikiem np. domownik) wszedłeś w  posiadanie produktu. Dla zachowania terminu wystarczy, że nadasz  powiadomienie przed jego upływem.

2. Odstąpienie powinno zostać dokonane w drodze jednoznacznego oświadczenia  woli (np. przy pomocy listu wysłanego pocztą lub e-maila). Możesz użyć w tym  celu wzoru formularza odstąpienia od umowy, znajdującego się tutaj.

3. Jeżeli odstąpisz od umowy sprzedaży produktu, niezwłocznie, jednak nie później  niż w ciągu czternastu dni od dnia otrzymania Twojego powiadomienia, zwrócimy  Ci wszystkie otrzymane płatności, włącznie z kosztami dostawy (ale za wyjątkiem  kosztów dodatkowych, które ewentualnie wynikną w związku z wyborem przez  Ciebie innego sposobu dostawy niż najtańszy zwykły oferowany przez nas  sposób dostawy). Zwrot płatności nastąpi automatycznie na konto użyte przez  Ciebie do dokonania zapłaty za zakupiony produkt, chyba że wspólnie ustalimy  inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się dla Ciebie z żadnymi kosztami.

4. Jeśli Sklep nie zaproponował, że sam odbierze towar od Ciebie na skutek  otrzymanego oświadczenia o odstąpieniu, możemy wstrzymać się z dokonaniem  zwrotu płatności do chwili otrzymania zwracanego produktu albo do chwili, gdy  przedstawisz nam dowód, że produkt został do nas wysłany,w zależności od tego,  które zdarzenie nastąpi wcześniej.

5. Pamiętaj, produkt powinieneś odesłać nam na swój koszt niezwłocznie przez  wybranego przez Ciebie operatora lub przewoźnika zgodnie z ich cennikami,  jednak nie później niż czternaście dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o
odstąpieniu od umowy. Tak jak w przypadku samego odstąpienia, termin uważa  się za zachowany, jeśli produkt zostanie wysłany przed upływem czternastu dni.

6. Pamiętaj także o tym, że odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu,  wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech czy funkcjonowania tego produktu.

7. W niektórych przypadkach nie będzie przysługiwać Ci prawo odstąpienia od  zawartej umowy. Są to w szczególności następujące sytuacje:
a. w której przedmiotem umowy jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym  opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze  względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli  opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

b. w której przedmiotem umowy są produkty, które po dostarczeniu, ze  względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi  rzeczami,


c. w której przedmiotem umowy są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo  programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

d. w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb


Dostawa

  1. Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz jest realizowana na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, z zastrzeżeniem ppkt 2 poniżej.
  2. Dostawa Treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym następuje bezpośrednio drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej.
  3. Z zastrzeżeniem ppkt 2 powyżej dostawa zamówionych Towarów odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  4. Sprzedawca na stronach internetowych Sklepu w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.
  5. Termin dostawy i realizacji Zamówienia liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z pkt. VII ppkt. 2. Średni czas realizacji 1-7 dni.
  6. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
  7. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych.

 

Procedura reklamacji
1. Sprzedający jest odpowiedzialny względem konsumenta, za niezgodność  produktu z umową.

2. W razie niezgodności produktu z umową konsument może żądać:
a. naprawy produktu lub
b. wymiany produktu.

3. Jeżeli doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez  konsumenta jest niemożliwy albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla  Sprzedawcy, Sprzedawca może:
a. wymienić produkt, gdy konsument żądał naprawy, lub
b. naprawić produkt, gdy konsument żądał wymiany.

4. Jeśli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów  dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia produktu do zgodności z  umową, a konsument może zgłosić żądanie obniżenia cena albo zwrotu ceny.

5. W razie stwierdzenia niezgodności produktu z umową, konsument może żądać  obniżenia cena albo zwrotu ceny z powodu odstąpienia od umowy, jeżeli:
a. Sprzedawca odmówił doprowadzenia produktu do zgodności z umową;
b. Sprzedawca nie doprowadził produktu do zgodności z umową;
c. brak zgodności produktu z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca  próbował doprowadzić produkt do zgodności z umową;
d. brak zgodności produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia  obniżenie ceny albo zwrot ceny z powodu odstąpienie od umowy bez  uprzedniego skorzystania ze środków ochrony dot. wymiany lub  naprawienia produktu;
e. z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie  doprowadzi on produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub  bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

6. Sprzedawca odpowiada za niezgodność produktu z umową, która istniała w  chwili dostarczenia produktu i została ujawniona w ciągu dwóch lat od chwili  dostarczenia produktu, chyba że termin przydatności do użycia jest dłuższy.

7. Sprzedawca nie odpowiada za niezgodność produktu z umową, jeśli konsument,  najpóźniej w chwili zawarcia umowy dostał wyraźną informację o tym, że  nabywany produkt jest niepełnowartościowy (np. produkt z uszkodzeniem,
zabrudzeniem, etc.) zaakceptował brak konkretnej cechy produktu.

8. Jeżeli usługa prowadzenia konta są niezgodne z umową, konsument może żądać doprowadzenia do ich zgodności z umową.

9. W reklamacji należy zawrzeć w szczególności opis ujawnionej niezgodności,  okoliczności oraz datę jej wystąpienia. Jeżeli podane w reklamacji dane lub  informacje będą wymagały uzupełnienia, przed jej rozpatrzeniem, zwrócimy się
do Ciebie z prośbą o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Reklamację  konsumenta z tytułu niezgodności produktu lub usługi prowadzenia konta z  umową rozpatrzymy jak najszybciej, obiecujemy, że nie zajmie nam to dłużej niż
14 dni.

10.W przypadku reklamacji, która nie dotyczy realizacji praw związanych z  niezgodnością produktu z umową należy zawrzeć opisać podstawę reklamacji  oraz okoliczności zdarzenia i jego datę. W tym przypadku rozpatrzymy
reklamację konsumenta w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia jej  otrzymania.

11.Reklamację możesz przekazać nam pisemnie, e-mailem lub telefonicznie na adresy i numery wskazane na początku Regulaminu.

12.Odpowiedź na reklamację otrzymasz na adres e-mail przypisany do Twojego  konta w Sklepie lub poprzez podany przez Ciebie e-mail, a jeżeli te dane nie będą  nam znane - pisemnie na podany adres kontaktowy.

13.Produkty sprzedawane w naszym Sklepie mogą być objęte gwarancją udzieloną  przez ich producenta bądź dystrybutora. Sami nie udzielamy żadnej gwarancji na  jakiekolwiek sprzedawane za pośrednictwem Sklepu produkty.

14.W przypadku produktów, na które producent lub dystrybutor udzielił gwarancji,  możesz reklamować produkt posiadający wady korzystając z uprawnień  wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku będziesz reklamował
produkt bezpośrednio u gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a my  będziemy tylko pośrednikiem przekazującym reklamację.

Zmiana regulaminu
1. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiana wchodzi w życie z  dniem wskazanym przez nas, jednak nie wcześniej niż w terminie 14 dni od dnia  udostępnienia jednolitego tekstu Regulaminu w Sklepie. Wszystkie zamówienia  przyjęte przez nas do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu  są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania
przez Ciebie zamówienia. Nowy Regulamin będzie publikowany na stronie  internetowej Sklepu. 

2. W zakresie usługi prowadzenia Twojego konta w Sklepie, zmiana Regulaminu  może nastąpić w przypadku:
a. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, lub wydania  orzeczenia, decyzji lub innego podobnego aktu przez sąd lub uprawniony  organ władzy publicznej, mającego wpływ na treść regulaminu i  skutkującego koniecznością jego zmiany,
b. rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Sklepu,
c. zapobiegania naruszeniom regulaminu lub przeciwdziałania nadużyciom;
d. usunięcia niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych dotyczących  treści regulaminu, a także zmian naszych danych firmowych.

O zmianie regulaminu zostaniesz poinformowany niezwłocznie na adres email  podany w czasie rejestracji konta, nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed  wejściem w życie zmienionego regulaminu. Jeżeli nie akceptujesz nowej treści  Regulaminu możesz wypowiedzieć łączącą Cię z nami umowę o prowadzenie  konta w Sklepie usługi poprzez samodzielne usunięcie konta w Sklepie lub  wysłanie stosownego żądania do nas w szczególności za pośrednictwem poczty  elektronicznej lub pisemnie na adres podany w ust. 3 rozdziału “O nas”. Zmiana  postanowień Regulaminu nie ma wpływu na warunki umów lub zakładania kont  zawartych przed dniem ich wejścia w życie.

Prawo właściwe i polubowne rozwiązywanie sporów.
1. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu jest prawo polskie, Zasady  korzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia  roszczeń możesz sprawdzić pod  adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt  kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres  pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest
między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących  pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

3. Przykładowo, przysługują Ci następujące możliwości skorzystania z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu  konsumenckiego (więcej informacji na  stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);
b. wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego  inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspekcji  handlowej);
c. pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów  (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów  Polskich).

4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma  internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i  przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi
interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej  obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego  rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z
internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej  informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu  Ochrony Konkurencji i  Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

Darmowa dostawa dla zamówień powyżej 300 PLN

Darmowa dostawa
dla zamówień powyżej 300 PLN

Wsparcie klientów odpowiemy na wszelkie pytania

Wsparcie klientów
odpowiemy na wszelkie pytania

Gwarancja jakości Zaufało nam ponad 1000 klientów

Gwarancja jakości
Zaufało nam ponad 1000 klientów

Bezpieczne płatności online

Bezpieczne płatności
online